درخواست مشاوره رایگان

ثبت برند بین المللی🥇

نگارش توسط : تیم تحریریه ایلیا     |     شنبه، 10 خرداد 1404


ثبت برند بین المللی در واقع ثبت نام، لوگو شما در سایر کشورها است و علاوه بر کشورخود در هیچ کجای دنیا بدون اجازه شما به عنوان صاحب برند نمیتوان از برند شما استفاده کرد.

ثبت برند به دو دسته تقسیم بندی می شود ثبت برند مادرید و ثبت برند در ایران که ابتدا باید برند در ایران ثبت و سپس به صورت مادرید به ثبت برسد. 

ثبت برند بین المللی

معنی برند از واژه ای بین المللی گرفته شده است که به معنای وسیله ای برای ایجاد تفاوت میان حصولات و خدمات به حساب می آید و باعث بازاری موثر خواهد شد . در دنیای تجاری امروزه برندسازی جزو موارد مهم برای ادامه حیات و سود محصول می باشد .یک برند خوب و مناسب برای دارنده ان سود آور خواهد بود و به بیان دیگر برند عبارتست از اسم، رنگ،حرف،شکل،نقش و....که سبب ایجاد شدن وجه تمایز میان کالاها و خدمات تولید شده توسط یک شرکت یا تولیدکننده با شرکت و یا تولید دیگر می شود برند نام دارد.

در سال های دور از حالا افراد به منظور ثبت بین المللی برند و علامت تجاری به اجبار باید به اداره ثبت برند و علامت تجاری مراجعه میکردند . برای ثبت برند بین المللی افراد به کشورهای مختلف رجوع می کردند که خود زمان بر و دارای هزینه بسیار برای آن بود . در این راستا کنوانسیون پاریس با اتخاذ تصمیمی این مسئله را حل کرد و با تشکیل یک نهاد و اتحادیه ای برای ثبت برند بین المللی اقدام کردند که به تشکیل سیستم مادرید انجامید . در این سیستم تمامی اعضای آن با عضویت در آن می توانند از مزایای ثبت برند و علامت تجاری خود در کشور های دیگر بهره ببرند.

 

ثبت برند بین المللی

ثبت برند در خارج از کشور

 راه اول ثبت از طریق سیستم بین المللی مادرید است که به موجب عهدنامه مادرید (که ایران نیز از کشورهای عضو این موافقت نامه است) متقاضی ثبت علامت در هریک از کشورهای عضو می تواند با مراجعه به اداره ثبت علامت کشور خود (کشور مبدا) ثبت علامت خود را در هریک از کشورهای عضو یا انتخاب آنها و پرداخت هزینه های مربوط درخواست نماید.

از شرایط لازم برای ثبت برند و علامت های تجاری از راه ثبت در کشور مبدا انجام داد . از موارد دیگر در مورد ثبت برند خارج کشور و نیز کشور های همسایه که راه ارتباط با کشور های دیگر برای تجار است می تواند راهی مفید برای ثبت برند بین المللی باشد.

فرض کنید متقاضی در ایران ثبت علامت تجاری "الف" را به موجب اظهارنامه تقاضا داده است. متقاضی می تواند با اعلام شماره اظهارنامه علامت خود در ایران و یا ارائه گواهینامه ثبت علامت در ایران ، ثبت علامت خود را در کشور های عضو مادرید تقاضا نماید لیکن چنانچه صرفا اظهارنامه در ایران تقدیم شده باشد و علامت هنوز به ثبت نرسیده باشد، گواهی ثبت علامت در ایران باید ظرف مدت 3 سال به سازمان جهانی وایپو (که متصدی اجرای موافقت نامه مادرید است) ارائه شود. حال اگر ثبت علامت "الف" در ایران با مشکل مواجه شود و یا علامت ثبت شده باشد و به هر دلیلی باطل شود و متقاضی موفق به اخذ گواهی ثبت علامت "الف" در کشور ترکیه از طریق سیستم مادرید شده باشد گواهی ثبت علامت ترکیه به این دلیل باطل خواهد شد چرا که گواهینامه علامت مبدا (در مثال ما ایران) فاقد اعتبار شده است. بنابراین در سیستم مادرید اظهارنامه علامت و علامت ثبت شده در کشور مبدا بسیار اهمیت دارد و ثبت علائم در سایر کشور ها منوط به بقاء اعتبار علامت تجاری ثبت شده متقاضی در ایران است.

مزایای ثبت بین المللی برند

بازار هدف بزرگتر، گسترش عرصه کسب و کار شما و دستیابی به اعتبار بیشتر در خارج از مرزهای کشور. ثبت بین المللی برند تحت معاهدات و کنوانسیونهایی که در پی می آید، انجام می گیرد.

هزینه ثبت برند بین المللی

برای محاسبه هزینه های ثبت برند بین المللی و درج مشخصات برند از جمله طبقه برند ، رنگ برند و دیگر ویژگی های آن کافی است به آدرس اینترنتی اداره های ثبت علامت تجاری در هر کشور مراجعه کردو یا با در ارتباط بودن با کارشناسان حقوقی مجرب هزینه های ثبت برند را برآورد کنید . قابل ذکر است که هزینه های ثبت برند و علامت تجاری بین المللی به واحد پولی فرانک کشور سوئیس محاسبه می گردند.

مراحل ثبت بین­ المللی برند تحت سیستم مادرید

برای ثبت مادرید در مرحله نخست جهت دریافت راهنمای ثبت تحت سیستم مادرید، فرم تقاضانامه و فرم محاسبه هزینه ­ها باید به سامانه اینترنتی سازمان جهانی مالکیت معنوی وایپو WIPO مراجعه نمایید.درخواست کتبی مبنی بر تقاضای ثبت بین ­المللی برند را تنظیم کنید.

درخواست ثبت برند بین المللی با وارد کردن اسم کشورهای مبدا و مقصد انجام میگیرد . باید اسامی مربوط به ثبت در هرکشور را ارائه داده و تمامی موارد را در کشورهای مبدا و مقصد رعایت کنند.

برای ثبت برند بین المللی در سیستم مادرید باید هر دو کشور مقصد و مبدا در این سیستم عضو باشندتا بتوان آن ها را به ثبت رساند. فرم های ثبت را در سامانه اینترنتی مربوط به ثبت وایپو ارائه خواهند داد . پرداخت کردن هزینه های ثبت برند بین المللی اجباری تلقی خواهد شد.

مدارک لازم برای ثبت بین­ المللی برند تحت سیستم مادرید

  • درخواست کتبی جهت ثبت بین­المللی برند که باید حاوی نام کشورهای مدنظر باشد.
  • مدارک و اسناد مربوط به ثبت برند در کشور مبدأ.
  • تصویر برابر با اصل مدارک شناسایی مدیران شرکت و صاحبان حق امضا یا تصویر مدارک شناسایی متقاضی حقیقی.
  • روزنامه­های حاوی آگهی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت.
  • انتخاب کشورهای مدنظر و پر کردن فرم لاتین.
  • تکمیل فرم هزینه­ ها که باید متقاضی ذیل آن را مهر و امضا کند.
  • گواهی پرداخت هزینه ­های ثبت بین­ المللی برند.

ثبت مادرید

می توان گفت ثبت مادرید در واقع همان ثبت بین المللی است. ثبت بین المللی علائم که به مادرید مشهور است بر طبق کشور های مبدا متفاوت می باشند . با اجام مراحل مربوط به ثبت علائم تجاری و عضویت در ثبت مادرید ، می توانید از مزایای ویژه ای بهره مند شوید . با ثبت بین المللی از برند های دیگر استقبال کرده و یا برند خود را در کشور های مقصد به دیگر افراد خواهید شناساند. تا کنون 86 کشور در سیستم مادرید ثبت نام کرده و مشغول به کار می باشند.

انتخاب نام برند مادرید

  • نام انتخابی با علامت و لوگوی شما مغایرت نداشته باشد.
  • نام برند شما قابل نگارش به زبان های دیگر باشد (در زبان های دیگر معنی بدی نداشته باشد، از حروف خاصی که در زبان های محدودی وجود دارد استفاده نشود.)
  • تلفظ آن راحت باشد و نیاز به اعراب گذاری نداشته باشد.
  • مرتبط با حوزه فعالیت شما باشد.
  • صادقانه باشد.
  • و مهم تر از همه قابل ثبت باشد.

برای ثبت بین المللی برند از کجا شروع کنیم

به منظور ثبت برند بین الملل لازم است ابتدا برند خود را به صورت داخلی به ثبت رسانده و سپس نسبت به اخذ کارت بازرگانی اقدام لازم ثبتی و اداری صورت پذیرد. با انجام مراحل ذکر شده با انتخاب و گزینش کشور مقصد برای ثبت برند و علامت تجاری اقدامات لازم را انجام خواهند داد. 

کشورهای عضو سیستم بین المللی مادرید

1 ) ایران 2 ) آنتیگوا و بارباردو 3 ) آلبانی 4) ارمنستان 5) بن ایر 6) اتریش 7) استرالیا 8) آذربایجان 9) بوسنی و هرزه گوین 10) بلژیک11) بلغارستان 12) بحرین13) بوتان 14) بوتسوان 15) بنلوکس 16) بلاروس17) سوئیس 18) چین 19) کوبا 20 ) قبرس21) جمهوری چک 22) آلمان 23) دانمارک 24) الجزیره 25) استونی 26) مصر27) اتحادیه اروپا 28) اسپانیا 29) فنلاند 30) فرانسه 31) انگلستان32) گرجستان33) غنا 34) یونان35) کرواسی36) مجارستان 37) ایسلند 38) ایرلند39) ایتالیا 40) ژاپن 41) کنیا 42) قرقیزستان 43) کره شمالی 44) کره جنوبی45) قزاقستان 46) لیختن اشتاین 47) لیبریا 48) لسوتو49) سائوتومه و پرنسیپ 50) لیتونی 51) موروکو52) موناکو53) مولداوی 54 ) مونته نگرو 55) ماداگاسکار 56) مقدونیه 57) مغولستان 58) موزانبیک 59) نامیبیا 60) نروژ61) عمان 62) هلند 63) لهستان 64) پرتغال 65) رومانی 66) روسیه 67) سودان 68)سوئد 69) سنگاپور 70) اسلوونی 71) اسلوواکی 72) سبیرالئون 73) سان مارینو 74) سوریه 75) تاجیکستان 76) ترکمستان 77) ترکیه 78) اوکراین 79) آمریکا 80) ازبکستان 81) ویتنام 82) زامبیا 83) کوراکائو 84) سینت مارتین 85) سوازیلند.

 

ثبت بین المللی برند تجاری

 

مراحل ثبت بین المللی برند

 مراحل ثبت برند بین الملل عبارت است از : ثبت برند داخلی- اخذ کارت بازرگانی- انتخاب کشورهای مورد نظر- اخذ مشاوره و اقدام جهت ثبت بین المللی برند

مدارک ثبت بین المللی برند

 مدارک احراز هویت شخص حقیقی و یا کلیه اسناد ثبتی شخص حقوقی به همراه اظهارنامه ثبت برند در ایران ، کارت بازرگانی به نام شخص حقیقی یا مدیر عامل شخص حقوقی و تصویری از برند در ابعاد 10*10 و نیز فرم تقاضای ثبت بین المللی برند ( اظهارنامه)

زمان ثبت بین المللی برند

ثبت برند به شکل جهانی پروسه ای پیچیده دارد که منوط بر طی سلسله مراتب خاص در سیستم اداره مالکیت صنعتی در داخل ایران و سیستم های مختلف ثبت جهانی در خارج از ایران می باشد. لذا اعلام مدت زمان دقیق برای انجام این کار امکان پذیر نیست لکن می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در مجتمع ثبت ایلیا در تماس باشید.

توضیحات تکمیلی و مفید در خصوص ثبت بین المللی برند جهانی

برند واژه یا اصطلاحی جهانی است که مدتی است در محافل تجاری و بعضا" غیر تجاری جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. و در محدوده ابزار بازاریابی با وجود سابقه طولانیش به تازگی رتبه اول را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر مهمترین نقش را در این زمینه ایفا می کند.

برند به یک کسب و کار اصالت و روح می بخشد. برند، سطح تعامل عرضه کننده و مشتری است . با اختصاص دادن یک برند یا علامت تجاری به کسب و کار خود آن را به بلوغ رسانده و رونق ویژه ای به کار خود می بخشید.

و اما در رابطه با حقوق بین المللی ناشی از ثبت بین المللی علائم تجاری و نیز ثبت طرح صنعتی ، ثبت اختراع ، نشان جغرافیایی و حفظ حقوق ماکیت یا کپی رایت (1)تاکنون در حدود 27 معاهده در کنوانسیون های بین المللی به تصویب رسیده است. نظارت بر حسن اجرای این معاهدات بر عهده سازمان جهانی مالکیت فکری ( WIPO )2 واقع در ژنو سوییس است. این معاهدات بین المللی به 3 دسته تقسیم بندی می گردند ، دسته اول مربوط به ماهیت برند و حقوق و تکالیف برآمده از ثبت علامت تجاری است. دسته دوم به شیوه و مراحل ثبت بین المللی برند و دسته دیگر به طبقه بندی و موضوعات علائم اختصاص دارد.

 

طبقه‌بندی برند بین‌المللی

طبقه 1 – مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع، علوم، عكاسی و همچنین كشاورزی، باغبانی و جنگلبانی؛ رزین‌های مصنوعی پردازش نشده؛ پلاستیك‌های پردازش نشده؛ كودهای گیاهی؛ تركیبات اطفاء حریق؛ مواد آبكاری و جوشكاری فلزات؛ مواد شیمیایی برای نگهداری مواد غذایی؛ مواد دباغی؛ چسب‌های صنعتی .

طبقه 2 – رنگ، روغن؛ جلا؛ لاك؛ موادضدرنگ زدگی و جلوگیری كننده از فاسد شدن چوب؛ مواد رنگی؛ مواد تثبیت رنگ، رزین یا صمغ‌های خام طبیعی؛ فلزات به صورت پودر یا ورق برای نقاشان ساختمان، چاپگرها و هنرمندان .

طبقه 3 – تركیبات سفیدكننده و سایر مواد مخصوص شستشوی لباس؛ مواد مخصوص تمیز كردن، براق كردن، لكه‌گیری و سائیدن؛ صابون؛ عطریات، روغن‌های اسانس، مواد آرایشی؛ لوسیون‌های مو؛ گرد و خمیر دندان .

طبقه 4 – روغن‌ها و گریس‌های صنعتی؛ روان‌كننده‌ها، تركیبات گردگیری، مرطوب كردن و جذب رطوبت؛ انواع سوخت (شامل سوخت موتور) و مواد روشنایی؛ انواع شمع و فتیله چراغ .

طبقه 5 – مواد داروئی و بیطاری؛ مواد بهداشتی برای مصارف پزشكی؛ مواد رژیمی برای مصارف پزشكی، غذای كودكان؛ انواع گچ شكسته‌بندی، لوازم زخم‌بندی؛ مواد پركردن دندان، موم د ندانسازی؛ ضدعفونی كننده‌ها؛ مواد نابودكننده حشرات موذی؛ قارچ كش، مواد دفع نباتات هرزه .

طبقه 6 – فلزات عادی و آلیاژهای آن‌ها؛ مواد ساختمانی فلزی؛ ساختمان‌های فلزی قابل حمل؛ مواد فلزی خطوط راه‌آهن؛ كابل و سیم‌های غیربرقی از جنس فلزات عادی؛ آهن‌آلات، اقلام كوچك فلزی؛ لوله و مجراهای فلزی؛ گاوصندوق؛ اجناس ساخته شده از فلزات عادی كه در طبقات دیگر ذكر نشده‌اند؛ سنگ‌های معدنی فلزات .

طبقه 7 – انواع ماشین و ماشین‌های افزار؛ انواع موتور (به استثناء موتور وسائط نقلیه زمینی)؛ قفل و بست حلقه‌های اتصال قطعات ماشین‌ها و قطعات انتقال قوه (به غیر از اتصالات و اجراء انتقال قوه وسائط نقلیه زمینی)؛ لوازم و ابزار كشاورزی (به استثنای ابزارهای دستی)؛ ماشین جوجه كشی .

طبقه 8 – انواع ابزار و لوازم دستی (كه با دست كار می‌كنند)؛ سرویس كارد و قاشق و چنگال، سلاح كمری، تیغ .

طبقه 9 – اسباب و آلات علمی، دریانوردی، مساحی، عكاسی، سینمایی، بصری، وزن كردن، اندازه‌گیری، علامت دادن، كنترل و مراقبت (نظارت)، نجات و آموزش؛ اسباب و لوازم هدایت، قطع و وصل، تبدیل، ذخیره‌سازی، تنظیم یا كنترل جریان برق؛ آلات و اسباب ضبط، انتقال یا تكثیر صوت یا تصویر؛ اسباب ذخیره اطلاعات مغناطیسی، دیسك‌های قابل ضبط؛ ماشین‌های فروش خودكار و مكانیسم دستگاه‌هایی كه به سكه كار می‌كنند؛ صندوق‌های ثبت مبلغ دریافتی، ماشین‌های حساب، تجهیزات داده‌پردازی و رایانه‌ای؛ دستگاه آتش نشانی .

طبقه 10 – آلات و ابزار جراحی، پزشكی، دندانسازی و بیطاری، اندام‌های مصنوعی، دندان و چشم‌مصنوعی؛ اقلام ارتوپدی؛ مواد بخیه زنی .

طبقه 11 – دستگاه‌های روشنایی، حرارتی، مواد بخار، طبخ، خنك كردن، تهویه، تأمین آب بهداشتی .

طبقه 12 – وسائط نقلیه، دستگاه‌های حمل و نقل زمینی، دریایی یا هوایی .

طبقه 13 – اسلحه گرم؛ مهمات و انواع پرتابه (از قبیل موشك، خمپاره و غیره)؛ مواد منفجره؛ مواد وسایل آتشبازی .

طبقه 14 – فلزات گرانبها و آلیاژهای آن‌ها و كالاهایی كه با فلزات گرانبها ساخته شده یا با آن‌ها روكش شده‌اند و در سایر طبقات ذكر نشده‌اند؛ جواهرات، سنگ‌های گرانبها؛ اسباب و لوازم ساعت‌سازی و زمان سنجی .

طبقه 15 – آلات موسیقی .

طبقه 16 – كاغذ، مقوا و كالاهای ساخته شده از آن‌ها كه در طبقات دیگر ذكر نشده‌اند؛ مطالب چاپ شده، مواد صحافی؛ عكس؛ نوشت‌افزار؛ چسب برای مصارف تحریری یا خانگی؛ لوازم نقاشی؛ قلم مو نقاشی؛ ماشین تحریر و لوازم ملزومات دفتری (به استثنای مبلمان) مواد آموزشی و تدریس ( به استثنای دستگاه‌ها)؛ مواد پلاستیكی برای بسته‌بندی (كه در سایر طبقات ذكر نشده‌اند)؛ حروف و كلیشه چاپ .

طبقه 17 – لاستیك، كائوچو، صمغ، آزبست (پنبه نسوز)، میكا (سنگ طلق) و كالاهای ساخته شده از این مواد كه در طبقات دیگر ذكر نشده‌اند؛ پلاستیك دارای شكل و قالب خاص برای استفاده در تولید سایر كالاها؛ مواد بسته‌بندی، درپوش‌گذاری، انسداد و عایق‌بندی؛ لوله‌های قابل ارتجاع غیرفلزی .

طبقه 18 – چرم و چرم مصنوعی و كالاهای ساخته شده از آن‌ها كه در طبقات دیگر ذكر نشده‌اند؛ پوست حیوانات؛ چمدان، كیسه و كیف‌های مسافرتی؛ چتر، چتر آفتابگیر و عصا؛ شلاق، یراق و زین و برگ .

طبقه 19 – مواد و مصالح ساختمانی (غیرفلزی)؛ لوله‌های غیرفلزی سخت و غیرقابل انعطاف برای استفاده در ساختمان؛ آسفالت، قیر و قطران؛ ساختمان‌های متحرك غیرفلزی؛ بناهای یادبود غیرفلزی .

طبقه 20 – مبلمان و اثاثیه، آیینه، قاب عكس؛ كالاهای ساخته شده از چوب، چوب پنبه، نی، حصیر، شاخ، استخوان، عاج، استخوان آرواره نهنگ، صدف، كهربا، صدف مروارید، كف دریا و بدل كلیه این مواد یا ساخته شده از پلاستیك (كه در سایر طبقات ذكر نشده‌اند) .

طبقه 21 – ظروف خانگی یا لوازم آشپزخانه (كه از فلزات قیمتی ساخته یا روكش نشده‌اند)؛ شانه و ابر و اسفنج؛ انواع برس قلم مو(به استثنای قلم موهای نقاشی)؛ مواد ساخت برس؛ لوازم نظافت و تمیزكاری؛ سیم ظرفشویی؛ شیشه كار شده یا نیمه كار شده (به استثنای شیشه مورد استفاده درساختمان‌ها) شیشه آلات، اشیاء ساخته شده از چینی و سفال كه در طبقات دیگر ذكر نشده‌اند .

طبقه 22 – طناب، رسیمان، تور، چادر، سایبان، برزنت (تارپولین)، بادبان و شراع، كیسه و گونی كه در طبقات دیگر ذكر نشده است؛ مواد لایی و لایه‌گذاری و پوشال (به استثنای لاستیك و پلاستیك)؛ مواد خام لیفی برای نساجی .

طبقه 23 – انواع نخ و رشته برای مصارف پارچه بافی و نساجی .

طبقه 24 – محصولات نساجی و پارچه‌ای كه در طبقات دیگر ذكر نشده‌اند؛ انواع روتختی و رومیزی .

طبقه 25 – انواع لباس و پوشاك، پاپوش و پوشش سر .

طبقه 26 – انواع توری و قلابدوزی، روبان، بند (نوار) حاشیه و قیطان؛ دكمه، قزن قفلی، سنجاق و سوزن ته‌گرد؛ گل‌های مصنوعی .

طبقه 27 – انواع فرش، قالیچه، حصیر و زیرانداز، لینولیوم و سایر كف پوش‌ها، آویزهای دیواری (غیرپارچه‌ای ).

طبقه 28 – انواع بازی و اسباب بازی؛ لوازم ورزشی و ژیمناستیك كه در طبقات دیگر ذكر نشده‌اند؛ تزئینات درخت كریسمس .

طبقه 29 – گوشت، گوشت ماهی، گوشت طیور و شكار؛ عصاره گوشت؛ سزیجات و میوه‌جات به صورت كنسرو، خشك شده و پخته شده؛ انواع ژله، مربا و كمپوت؛ تخم مرغ، شیر و محصولات لبنی؛ روغن‌ها و چربی‌های خوراكی .

طبقه 30– قهوه، چای، كاكائو، شكر، برنج، نشاسته كاسار یا مانیوك (تاپیوكا)، نشاسته نخل خرما (ساگو)، بدل قهوه؛ آرد و فراورده‌های تهیه شده از غلات، نان، نان شیرینی، شیرینی‌جات، شیرینی یخی؛ عسل، ملاس یا شیره قند؛ مایه خمیر، گرد مخصوص شیرینی‌پزی یا پخت نان؛ نمك، خردل؛ سركه، انواع سس (چاشنی) ادویه جات، یخ .

طبقه 31 – محصولات كشاورزی، باغداری و جنگلبانی و دانه‌هایی كه در طبقات دیگر ذكر نشده‌اند؛ حیوانات زنده؛ میوه و سبزیجات تازه؛ بذر؛ گیاهان و گل‌های طبیعی؛ غذای حیوانات؛ مالت (جو سبز خشك شده ).

طبقه 32 – ماءالشعیر؛ آب‌های معدنی وگازدار و سایر نوشیدی‌های غیرالكلی؛ آبمیوه و شربت‌های میوه‌ای؛ شربت و تركیبات مخصوص ساخت نوشابه .

طبقه 33 – ....

طبقه 34– تنباكو، لوازم تدخین؛ كبریت .

خدمات

طبقه 35 – تبلیغات؛ مدیریت تجاری؛ امور اداری تجارت؛ كارهای دفتری و اداری .

طبقه 36 – بیمه؛ امور مالی؛ امور پولی؛ امور مربو به معاملات املاك و مستغلات .

طبقه 37 – ساختمان‌سازی؛ تعمیر و بازسازی؛ خدمات نصب .

طبقه 38 – مخابرات از راه دور .

طبقه 39 – حمل و نقل؛ بسته‌بندی و نگهداری كالاها؛ تهیه مقدمات و ترتیب دادن مسافرت‌ها .

طبقه 40 – بهسازی و عمل‌آوری مواد .

طبقه 41 – آموزش و پروش؛ دوره‌های كارآموزی وتعلیمی؛ تفریح و سرگرمی؛ فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی .

طبقه 42 – خدمات علمی و فناوری و تحقیق و پژوهش و طراحی در این زمینه؛ خدمات تجزیه و تحلیل و تحقیقات صنعتی؛ طراحی و توسعه نرم‌افزار و سخت افزارهای رایانه‌ای .

طبقه 43 – خدمات عرضه اغذیه و نوشابه؛ تأمین مسكن و محل اقامت موقت .

طبقه 44 – خدمات پزشكی؛ خدمات بیطاری؛ مراقبت‌های بهداشتی؛ و زیبایی برای انسان‌ها یاحیوانات؛ خدمات كشاورزی، باغداری و جنگلداری .

طبقه 45 – خدمات شخصی یا اجتماعی كه توسط دیگران برای رفع نیازهای افراد ارائه می‌شوند؛ خدمات امنیتی برای محافظت از افراد، اموال و دارایی‌ها؛ خدمات حقوقی 

ثبت برند بین المللی🥇
ما با شما تماس میگیریم لطفا شماره موبایل خود را وارد کنید

پاسخ دادن به :

فرم ارسال نظر و سوال
ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!
ثبت برند جهانی شرکتمون می خواستم ببینم جقدر هزینه داره و ممکن هست
پاسخ
ثبت شرکت ایلیا®
برای ثبت برند جهانی باید کشوری که مد نظر دارید رو انتخاب کنین تا بتونیم براتون استعلام مربوط به اون کشور رو متناسب با ارز روز بگیریم
پاسخ
سپاس از مطالب خوب سایتتون من به شخصه مشکلم با مطالعه مطالب سایت شما در خوزه ثبت برند بین المللی حل شد. ارزوی موفقیت براتون دارم.
پاسخ
ثبت شرکت ایلیا
با سلام موسسه ایلیا از شما برای قدردانی بی نظیرتان سپاس گذار است. امید است تا بتوانیم با قرار دادن مطلب ارزنده بر روی سایت جهت سهولت و تسریع امور شما عزیزان گام های موثری را برداریم.
پاسخ
پایان مشاوره

به سیستم مشاوره آنی خوش آمدید .
لطفا جهت شروع پشتیبانی یکی از روش های زیر را انتخاب فرمایید